Foredrag 22.04.2024: Nytt sted og utvidet påmeldingsfrist!

Foredraget den 22.04.2024 med Lise Rørholt Sørnskog flyttes til landskapet på Krødsherad skole. Klokkeslettet er fortsatt kl.18-20.

Krødsherad kommune setter stor pris på frivillige lag og foreninger og ellers alle andre som bidrar med frivillig innsats i kommune. Foredraget er gratis og det er et tilbud for alle bygdas innbyggere, i alle aldersgrupper. Sørnskog har fått utrolig mange gode tilbakemeldinger på foredraget. Det vil også bli en rask orientering om aktivtetskort – kommunestyre har vedtatt kr. 300 000,- til refusjon av medlemskontingenter, cuper osv.

Krødsherad kommune har noen utfordringer når det gjelder folkehelse. For å møte disse utfordringene på best mulig måte er det viktig for kommunen å få innspill fra flest mulig av innbyggerne, fra begge kjønn og alle aldersgrupper. Det vil bli en kort orientering om utfordringene, før det blir mulighet for å komme med innspill til temaene, i små grupper. Det er ingen som trenger å si noe i plenum. Under medvirkningsprosessen vil det bli servert pizza.

Ny påmeldingsfrist er 18.04.2024. Påmelding kan sendes til nina.lesteberg@krodsherad.kommune.no eller på SMS til 988 73 777

Vi håper å se mange av dere!

Informasjonsplakat om arrangementet - Klikk for stort bilde