Gi ris og ros på kommunale tjenesterKrødsherad kommune ønsker til enhver tid å levere et best mulig tjenestetilbud og være så serviceorientert som mulig. For å bidra til vårt kontinuerlige forbedringsarbeid, setter vi pris på innspill fra befolkningen. Via skjemaet det er lenket til nedenfor kan du komme med innspill på forbedringstiltak, klage på kommunale tjenester som du ikke er fornøyd med, eller du kan gi ros for noe du er fornøyd med. Alt blir registrert og sendt videre til den som er ansvarlig for tjenesten. Det er kvaliteten på tjenesten, og ditt møte med kommunen, som er gjenstand for klagen/innspillet. Du kan velge å sende innspillet/klagen anonymt. Dersom du oppgir kontaktinformasjon, vil du motta et svar fra kommunen med informasjon om resultatet av behandlingen, eventuelt om den videre saksbehandling og tid for når innspillet/klagen vil være ferdigbehandlet (jf. forvaltningsloven § 11a). Som hovedregel vil ditt innspill gjøres offentlig tilgjengelig via kommunens postliste, senest tre virkedager etter at kommunen har mottatt din henvendelse, med mindre den inneholder personsensitive eller taushetsbelagte opplysninger. Send inn dine innspill