Gi ris og ros på kommunale tjenester

Krødsherad kommune ønsker til enhver tid å levere et best mulig tjenestetilbud og være så serviceorientert som mulig. For å bidra til vårt kontinuerlige forbedringsarbeid, setter vi pris på innspill fra befolkningen.

Via skjemaet det er lenket til nedenfor kan du komme med innspill på forbedringstiltak, klage på kommunale tjenester som du ikke er fornøyd med, eller du kan gi ros for noe du er fornøyd med. Alt blir registrert og sendt videre til den som er ansvarlig for tjenesten.

Det er kvaliteten på tjenesten, og ditt møte med kommunen, som er gjenstand for klagen/innspillet.

Du kan velge å sende innspillet/klagen anonymt. Dersom du oppgir kontaktinformasjon, vil du motta et svar fra kommunen med informasjon om resultatet av behandlingen, eventuelt om den videre saksbehandling og tid for når innspillet/klagen vil være ferdigbehandlet (jf. forvaltningsloven § 11a).

Som hovedregel vil ditt innspill gjøres offentlig tilgjengelig via kommunens postliste, senest tre virkedager etter at kommunen har mottatt din henvendelse, med mindre den inneholder personsensitive eller taushetsbelagte opplysninger.

Send inn dine innspill

Kontaktinfo

Krødsherad kommune
E-post
Telefon 32 15 00 00

Adresse: Ringnesveien 10, 3536 Noresund

Åpningstid: Mandag til fredag er servicetorget og telefonen åpen fra kl. 09:00 - 14:00.

Skjema for ris og ros på kommunale tjenester