Innbyggerundersøkelse for Norefjell-regionen

Norefjell-regionen skal re-merkes som Bærekraftig reisemål, og vi ber om litt av din tid om du er innbygger i Modum, Sigdal, Krødsherad eller Flå.

barn som sitter på et gelender på et museum - Klikk for stort bilde Visit Norefjell, Sigdal Museum.

Et godt sted å bo, er et godt sted å besøke

Norefjell-regionen ble merket som Bærekraftig reisemål i 2021, og en viktig del av arbeidet er å innhente kunnskap og innsikt gjennom ulike spørreundersøkelser som skal gjennomføres minimum hvert tredje år.

Et attraktivt reisemål skal også være et godt sted for lokalbefolkningen, og da er det viktig at innbyggerne kan få si sin mening om reiselivsutviklingen.

Derfor ber vi om 3 minutter av DIN tid.

Svar på undersøkelsen

Da kan du samtidig være med i trekningen av en rik opplevelsesdag i regionen vår, sammen med din familie.

Hjertelig takk for at du bidrar!