Krødsherad frivilligsentral lanserer ny hjemmeside

Krødsherad Frivilligsentral koordinerer frivillig innsats. Vi samarbeider med lokale organisasjoner og kommunale tjenester. Vi er med på etablere møteplasser og aktiviteter som bidrar til at mennesker møtes.

Nå er Krødsherad frivilligsentral er i full sving.

På onsdag inviterte frivilligkoordinator Cecilie Hurlen til innspillsmøte for lag og foreninger, og i går besøkte hun kommunestyre. Det er skrevet side opp og side ned med innspill til videre fokus, samarbeidsarenaer og møteplasser for frivilligsentralen, som ta`s med i det videre arbeidet.

Nå har Krødsherad firvilligsentral lansert egen hjemmeside som er verdt å besøke, ta en titt å se om du finner en aktivitet som frister:

Krødsherad frivilligsentral - hjemmeside

Søk opp Krødsherad frivilligsentra på facebook, gi siden en "like", og heng med på hva som skjer fremover.

Krødsherad frivilligsentral - facebookside

Vi heier på frivilligheten 👏