Pressemelding fra Flå og Krødsherad kommune - Minnemarkering etter trafikkulykke i Flå den 24/8-21

Det vil foregå en markering for å minnes tre unge brødre som på tragisk vis mistet livet. Her vil det være mulighet for å tenne lys eller legge ned blomster til minne og symbol på støtte til alle pårørende.

Markeringen vil finne sted mandag 6/9 kl 19.00-20.00 ved selve ulykkesstedet. Det vil bli manuell dirigering på stedet av Vegvesenet. IKKE møt opp før kl 19.00, vegsperringene MÅ på plass før markeringen begynner.

Parkering skjer etter anvisning på stedet av ansatte i Vegvesenet.

I en tid med økende Covid 19 smitte flere steder er det uhyre viktig at smittevernreglene ivaretas.

Tilsted vil ordførere fra begge kommunene, personer fra kriseteamet og ledelse fra Vegvesenet være.

Merete Gandrud & Knut Martin Glesne

Ordfører i Flå & ordfører i Krødsherad.