Kl.17;50: Tiltakene som er blitt iverksatt for å løse situasjonen har hatt ønsket effekt, og Telenor melder at alle Telenors tjenester fungerer som normalt. Situasjonen følges nøye.
KL.16:00 - Bortfall/problemer med nødnummer.
Telenor CNOC har tidligere meldt at anrop til nødnumre går som normalt, men vi ser dessverre at enkelte kunder fortsatt kan oppleve forsinkelser. Vårt råd fra tidligere gjelder ennå: Hold linjen og vent til du blir oppkoblet når du ringer til 110, 112 og 113.
Dersom du ikke får ringt nødnumrene så orienteres det om at ambulansetjenesten og brannvesenet er stasjonert ved kommunehuset på Noresund, og kan treffes her.
Kl.15:00 - Telenor CNOC har tidligere meldt at anrop til nødnumre går som normalt, men vi ser dessverre at enkelte kunder fortsatt kan oppleve forsinkelser. Vårt råd fra tidligere gjelder ennå: Hold linjen og vent til du blir oppkoblet når du ringer til 110, 112 og 113.
Kl.14:00 - Telenor-kunder opplever for øyeblikket forsinkelser på tale. SMS og mobildata fungerer som normalt.
kl.13:00 - Feilen på nødnummer er nå løst og all trafikk er normalisert mot 110, 112 og 113.