Vi trenger hjelp til å nå ut til våre innbyggere som kan ha behov for støtte!

Kjenner du til naboer, venner eller familiemedlemmer som kan ha behov for hjelp eller annen form for støtte? Vi trenger at du ber dem ta kontakt med oss, eller at du hjelper dem med denne kontakten dersom de har behov for det. Har du selv et slikt behov, så ta kontakt du også!

Kriseledelsen i Krødsherad kommune sendte torsdag 19. mars ut et sms-varsel til sine innbyggere. Vi ba om at både folk som ønsker å bidra frivillig og de som har behov for støtte i den krevende situasjonen vi befinner oss i, melder seg på epost eller SMS til kommunen. På den måten kan vi bidra til at ressurser og behov finner hverandre.

Hittil har vi nå ei liste med i overkant av 30 frivillige, og dette er jo helt supert! Men vi har få som har meldt om behov.

Du kan komme i kontakt med oss i kommunen på følgende måter:

Oppgi ditt navn og telefonnummer, samt alder og hva du trenger hjelp til.

Er du interessert i å melde deg som frivillig kan du også gjøre det på samme måte. Ta da med en setning om hva du kan hjelpe til med.